PÅSKLOV

  2012-04-04 @ 17:36:36 Allmänt  
Snart är det äntligen påsklov! En dag till.. rätt skön, den är sjukt lång men inte så jobbiga lektioer, ni får se min torsdag sen :) Ikväll ska jag hem till Emma, vi ska typ fixa med henne iphone som hon får idag, mysigttt jaa. haha..
iallafall, vad ska ni göra på påsklovet? KOMMENTERA! själv på torsdagen ska jag, mamma och min syster ha lite mysiigt antar jag, typ få påskegg osv av mamma, papap är i italien så det blir bara vi 3. På fredagen så ska jag till trappan, skulle igentligen på påskmiddag (?) tror jag man säger haha hos farmor, men hon har blivit sjuk så det blev inte så.. Sen lördag så blr det hem till mormor, få påskegg där och äta där osvv, sen kompisar och träna resten av lovet, skööönt med lov assoo. oj fan vad långt jag skrev.. puss, min dag imorn då
hahah, ointressant i know, puss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback