Död

  2012-02-25 @ 23:01:54 Allmänt  

Ja.. Rubriken säger det mesta om mig just nu.. Somnade typ kl halv 2 och vakna 8 halv nio inte konstigt att man är halvdöd.. Jag gick och la mig i mammas och pappas säng, somna där (som var inte hemma) sen när jag vakna till av ett mess låg Emma min syster där och hade också slocknat.. Sen kom mamma o pappa så nu ligger jag i min säng och ber om ursäkt för dåligt uppdatering. Imorgon är det söndag och mina planer är: träna, träffa Emma och Micke, packa
:) på tisdag drar jag ju till Idre. Men kommer kunna blogga där för kan mobilblogga och har med en dator ;d
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

God natt<3<3<3<3<3

2012-02-25 @ 23:10:29




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback