Hur jag sminkar mig/Vad jag använder för smink

  2012-02-26 @ 21:10:46 Allmänt  
(varning för fula iphonebilder, har tappat bort sladden till systemkameran så funkar inte att ladda upp och minneskortet är skitskumt..)
Jag börjar med att ta på fondation över hela ansiktet.
äLskar denhär, den täcker sjukt bra och en perfekt färg. NR 45
Sen sätter jag på puder från Isadora nr 14. Tycker den är sjukt bra!
använder denhär borsten från hm:
Bra, mjukt och så :)
Sen målar jag ögonbrynen men en ögonbrynspenna från h&m, lightbrown, har tyvär ingen bild-


Sen sätter jag på mascaran one by one, enligt mig universums bästa mascara ;) den borde alla ha! älskar't
Ovh sen denhär, också sjukt bra men inte lika bra som den andra ! Men rekomenderar denhär för er som har stora ögon hehe .
Sen denhär rougen, helt okej.
Och en eyeliner, så fucking bra jag dör, men den är "nervässad" haha, eller vad man säger så ser inte vad den heter och glömde fota den, men den är iaf riktigt bra.

Det var allt hoppas ni blev näjda och fick nån idé om att köpa nått :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback