Emma sover här

  2012-06-21 @ 23:11:47 Allmänt  
Yes box, Emma r ska sova här. Vi har iallafall varit vid lillsjön, mysigt , paddlat och lite sånt :D Har igentligen inte så mycket att säga men haha. Jag bloggar inte så mycket för att blogg.se appen uckar fortfarande, skitdrygt, pallar inte sätta på datorn varje gång jag ska blogga osv.. Livet är inte lätt .. ;) Men har duschat och nu ska vi bara chila, kankse kollar film elelr nått, hoppas appen börjar funka så det blir bra uppdatering igen och att mina läsare komemr tillbaks :( love! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: madde-highheelslady

hej hej, jag ville bara komma in o säga att jag har min första goodiebag tävling som startar den 20:e juni, om du vill vara med o tävla så kom in hos mej :)

http://highheelslady.bloggplatsen.se/2012/06/20/8118365-goodiebag-tavling/

P.S Glad Midsommar

2012-06-22 @ 12:28:35
URL: http://highheelslady.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback