Imorgon

  2012-06-27 @ 00:04:34 Allmänt  
Känner mig riktigt fräsch nuu! Iallafall så imorgon? Jo först ska jag upp vid typ 9 och dra ut och springa, älskar att börja dagen med sånt, man blir så pigg resten av dagen! :D och sen ska jag och Emma ta fem över 11 tåget för hon har tid hos läkaren i sumpan 11.40, sen direkt efter det så ska vi till kista för jag vill ha mera nya saker :) sen ska vi direkt ner till lillsjön och va där hela kvällen. Så det är min fullspäckade dag få se om jag kan göra lite tidsinställda,en det är ju sommarlov! Puss

Kommentarer
Postat av: MOAH ♥

Hejar du på Italien eller Tyskland ikväll? Om du nu kollar på fotbollen! :) xoxo/MOAH ♥

2012-06-28 @ 20:41:45
URL: http://moahsvantemark.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback