Inte hunnit blogga

  2012-06-26 @ 23:39:10 Allmänt  
Har haft fullt upp hela dagen! När jag vaknade fixade jag mig direkt, vakna bra halv 12 :o eller blev väckt då.. Aja sen åkte jag och emmorna till stinsen, tog en och en halvtimme med buss&tåg.. Men hur som helst fick med mig en tröja från JC och en hårinpackning från Lindex. Sitter faktiskt just nu med hårinpackning och choklad-ansiktsmask, rekommenderar den, asso svårt att förklara men den värmer typ bränner på huden, ascoolt och man känner hur det bränner på finnarna! Skitnajs har hört bra om den så! Plus att den luktar choklad hihi , aja nu ska jag dra, morgondagens planer kommer innan jag ska soova, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback