Sorry

  2012-06-26 @ 00:30:32 Allmänt  
Förlåt för jag bloggat dåligt idag.. Eller rättare sagt ingenting alls höhö.. Men min dag såg iallafall ut såhär: först åkte jag mamma och Emma för att fixa pass, men nej då var maskinen trasig så då får vi åka någon annan dag. Fml gick upp tidigt i onödan. Men men, sen skjutsa mamma mig och Emma direkt till centrum för att ta 10 i 10 tåget till stan och in på lush ;) det gick snabbt sen gick vi av i kallhäll för att direkt åka och träna, skiitjobbigt kommer vakna med väärsta träningsverken imorgon asso.. Men det är ju bra ? :D aja sen nu på kvällen har jag varit vid lillsjön med några tjejer och så. Justee, har blivit b e r o e n d e av Eva&adam omg så braaa! Adam
Så jävla gulli vill ba dööö, så när jag kom hem idag från lillsjön satte jag på e&a och satt och grät, fråga mig inte men jag döör för dom! <3<3 kärlek!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback