Mitt jullov

  2013-01-08 @ 20:32:19   

Skulle sitta fint med några veckor till men har ju hunnit med en hel del på lovet:
• Vart på gran canaria med världens bästa familj, där jag träffade Amanda Liberg som också var där, åt gott varje kväll,mycket skratt, och hade de underbart
•Shoppat! De har jag gjort 3-4 gånger, har dock inte visat eftersom jag hade bloggpaus med bl.a. Jeans, tights, tröjor, SMINK har jag köpt rätt mycket plus att jag har beställt ännu mer för 500 kronor, som jag visar när jag får de ;)
• Jag har varit med världens bästa vänner, både killar och tjejer och är tacksam över att jag fick just dom som vänner, underbara. Jag har också fått tillbaks kontakten med en person *****, aa livet rullar på rätt bra just nu 👌

Sen massor av mer saker, vi hörs imorgon babes!


Kommentarer
Postat av: Emma

WWOOOOOOW sjukt chockad! att du länkade din egen blogg i Juliahs kommentarsfält hahahahaha åååh

2013-01-08 @ 22:27:04




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback